سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ۷۳ هزار متر مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید در نور و نکا

۷۳ هزار متر مربع زمین کشاورزی شهرستان‌های نور و نکا به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمت اله بابایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نور از بازگشت ۶۰ هزار متر مربع اراضی کشاورزی این شهرستان به چرخه تولید خبر داد و گفت: به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز، ۶۰ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان نور به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: تغییر کاربری‌ها شامل یک قطعه دیوارکشی، یک واحد انباری و ۵۲ واحد مسکونی است.

بابایی با بیان اینکه با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز طبق قانون برخورد خواهد شد، گفت: مالکین قبل از هرگونه ساخت و ساز برای دریافت مجوز قانونی به جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

علی طاهری امیری مدیر جهاد کشاورزی نکا نیز گفت: برای حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی از اول امسال تاکنون ۲۷ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان نکا تخریب و ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

وی افزود: امسال ۱۱۹ فقره پرونده به محاکم قضایی معرفی و ۱۶۲ مورد توقف عملیات تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا از مالکین زمین‌های کشاورزی که قصد تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی خود را دارند، خواست قبل از هرگونه اقدام برای دریافت مشاوره و یا مجوز‌های قانونی به این مدیریت یا مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیر مجاز در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.