ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران ۱۵ شکارچی غیر مجاز را در چهار شهر استان دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر در حین گشت و کنترل در منطقه پارک ملی از دو شکار چی غیر مجاز در حین شروع به شکار دو قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در ساری نیز طی گشت و کنترل در مناطق جنگلی علمدارده پیش از اقدام متخلف به شکار شوکا یک متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار دستگیرکردند.

هرسه متخلف باتشکیل پرونده به مراجع قضای معرفی شدند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل نیز باهمکاری ماموران نیروی انتظامی منزل متخلفین را بازرسی و لاشه یک راس گوشت مرال، یک قطعه پرنده ابیا، ۲ قبضه سلاح شکاری وجمجمه یک راس گوزن شوکا را کشف وضبط کردند.

در ادامه ماموریت در منطقه دابودشت ۱۷رشته دام هوایی صید پرنده تخریب و جمع آوری شد.

همچنین یک متخلف در حال انجام فروش یک بهله پرنده شکاری جغد بود توسط ماموران یگان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

در ماموریت دیگرماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در پی گشت و کنترل در منطقه دابودشت، موفق به دستگیری یک نفر متخلف به همراه یک قبضه سلاح شکاری وتعدای فشنگ شدند.

در ادامه ماموریت ۵ رشته دام هوایی صیدپرنده توسط ماموران یگان تخریب و جمع آوری شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در ماموریت دیگری در مناطق جنگلی این شهرستان ۷نفر متخلف شکارپرنده ابیا را به همراه ۷ قبضه سلاح شکاری دستگیرکردند.

در نوشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در پی گزارش دریافتی مبنی بر حضور شکارچی متخلف در مناطق جنگلی محیط بانان منطقه حفاظت شده البرز مرکزی وماموران نیروی انتظامی به منطقه عازم و طی بازدید از منزل متخلف لاشه یک راس مرال و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/آ

شکارچیان غیر مجاز دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار