سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم با حضور ٢١٧ نفر در خراسان شمالی

دبیر جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم خراسان شمالی گفت: جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم با حضور ٢١٧ نفر در خراسان شمالی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد  ، لیلا شکرانی دبیر جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم خراسان شمالی گفت: از مجموع ٢١٧ نفر شرکت کننده در این جشنواره ٦٢ نفر از بجنورد، ٥١ نفراز فاروج، ٤٨ نفر از شیروان، ٣٦ نفر از اسفراین، ١٥ نفر از مانه و سملقان و ٥ نفر از جاجرم هستند.
وی افزود: این جشنواره در ٨ محور، حفظ ٣جزء خواهران و برادران زیر ١٥ سال، جفظ ٥جزء خواهران و برادران زیر ١٨سال، حفظ ١٠جزءخواهران و برادران زیر ٢٥سال، حفظ ٢٠ جزءخواهران و برادران زیر ٣٥سال برگزار خواهد شد.
شکرانی، اظهار کرد: این جشنواره در رشته‌های تلاوت ترتیل در دو مقطع خواهران و برادران، حفظ کل خواهران و برادران در تمامی سنین برگزار می‌شود.
وی، با بیان اینکه این جشنواره امروز در بجنورد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این جشنواره ویژه خواهران و براداران فعال حوزه قرآن و عترت است که آزمون ویژه خواهران در محل تالار حافظ و ویژه برادران در محل دارالقرآن عترت بجنورد به صورت همزمان ساعت ٨ صبح برگزار می‌شود.
گفتنی است: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره دوم اسفند ماه و همزمان با هفته قرآن و عترت در خراسان شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ط


برگزاری جشنواره تلاوت و حفظ قرآن کریم در بجنورد

برچسب ها: جشنواره ، قرآن کریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.