سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های مسکن مهر زیر ۳۰ درصد از پیمانکار پس گرفته می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر کشور گفت: این پروژ‌ها قبل از تکمیل زیرساخت‌ها نباید تحویل شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه اظهار داشت: دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر در سراسر کشور اهتمام ویژه دارد و در این زمینه کوتاهی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲ میلیون مسکن مهر در کشور ساخته شده است، افزود: اتمام پروژه‌های مسکن مهری که پیشرفت فیزیکی آن‌ها زیر ۳۰ درصد است با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد و از پیمانکاران پس گرفته می‌شوند.

وی بیان کرد:  در برنامه‌ریزی که صورت گرفته این پروژه ها  به کمیته امداد و بهزیستی واگذار می‌شوند و اگر این امر نیز محقق نشود زمین آن‌ها پس گرفته می‌شود و برای پروژه‌های دیگری استفاده می‌شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای برگشت زمین‌ها به دولت بیان  کرد: دولت سیاست‌های جدیدی در این زمینه دارد.

مهری‌آبادی عنوان کرد: باید زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر تکمیل شوند و سپس این پروژه‌ها تحویل داده شود و اعلام شده است که اجازه تحویل هیچ مسکن مهری بدون زیرساخت را نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: در زمینه افزایش قیمت مسکن مهر هم مجوزی داده نشده است، اما در زمینه امورات جانبی امکان افزایش قیمت به روز وجود دارد.

انتهای پیام/ز


 

برای افزایش قیمت مسکن مهر هم مجوزی داده نشده است

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.