استاندار کرمانشاه با تاکید بر رونق گرفتن بخش مسکن گفت:زمین‌های بلااستفاده بخش دولتی واگذار شوند.

باید تلاش شود تا مسکن در استان کرمانشاه رونق بگیردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  هوشنگ بازوند،استاندار کرمانشاه  امروز پنج‌شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه زمین مناسب یکی از مهمترین عوامل رونق ساخت‌وساز است اظهار داشت: در بسیاری از شهرهای بزرگ کشوربخش مسکن رونق گرفته است و باید تلاش شود تا این بخش هم در استان کرمانشاه رونق بگیرد.

وی مهم برشمردن رونق بخش مسکن افزود: در سطح شهر کرمانشاه بسیاری از مجموعه‌های دولتی زمین های مناسب و مازادی دارند که بلااستفاده باقی مانده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر جانمایی صحیح برای ساخت‌وسازهای استان گفت: نباید اشتباهات غلط در جانمایی برخی پروژه‌های مسکن مهر را دوباره تکرار کنیم.

وی بیان کرد: زمین های بلااستفاده ادارات سطح شهر باید توسط مجموعه راه و شهرسازی به عنوان ناظر طرح تفصیلی شهر را برای واگذاری به بخش خصوصی احصاء کرده و برای تصمیم‌گیری به شورای‌عالی معماری و شهرسازی ارائه کند.

وی از تخصیص صددرصدی اعتبارات عمرانی مناطق زلزله‌زده خبر داد و بیان کرد: اعتبارات بخشی از پروژه ها و اعتبارات استانی و برخی از پروژه سفر رهبر انقلاب به صورت صد در صدی تخصیص می‌یابند.

انتهای  پیام/ز

 

تخصیص صددرصدی اعتبارات عمرانی مناطق زلزله‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.