سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر بازار شب عید در آذربایجان شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز ۹۸ همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:: این طرح با هدف تعادل عرضه و تقاضا و تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها از اول بهمن ۹۷ تا آخر فروردین ۹۸ به مدت سه ماه اجرا میشود.

وی با بیان اینکه در این طرح اولویت با کالا و خدمات است افزود: طرح نظارتی نوروز ۹۸ به منظور پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالا‌های پرمصرف و اولویت دار به دلیل افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در این ایام و تعطیلات نوروز انجام میشود.

وی ادامه داد: این طرح با استفاده از توان ۲۰۰ نفر بازرس و کارشناس بازرسی و حدود هزار نفر ناظر افتخاری به صورت محسوس و نامحسوس در استان عملیاتی می‌شود.

عطاپور کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تامین مایحتاج عمومی، انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارشات شهروندان و مسافران نوروزی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

به گفته وی، ستاد خبری سازمان صمت استان به شماره ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت مردمی و در نهایت رسیدگی به آن‌ها در سریعترین زمان ممکن است.

 

انتهای پیام/ش

آغاز نظارت بر بازار شب عید در آذربایجان شرقی

برچسب ها: صنعت ، جاذبه گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.