سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش‌آموزان کبودراهنگی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: ۲۵۰ دانش‌آموز پسر در قالب اردوی راهیان نور ازاین شهرستان به مناطق عملیاتی کشور اعزام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدانمحمود بداغی، فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و آشنایی نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اجرا خواهد شد.

وی به تعداد نفرات شرکت‌ کننده در این اردو اشاره کرد و گفت: در این اردو 250 دانش‌آموز پسر در مقاطع دبیرستان و دوم متوسطه در مناطق عملیاتی حضور خواهند یافت.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ گفت: در سال 97 بیش از  1100 نفر از اقشار مختلف مردم در قالب کاروان‌های راهیان نور در مناسبت‌های گوناگون از این شهرستان به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

بداغی با اشاره به تاثیرات مثبت راهیان نور در اذهان جامعه تصریح کرد: هر جا که دشمن ورود پیدا کرده و با شایعه‌سازی و جو منفی به فکر تخریب حرکت ما در یک نقطه باشد باید دانست که دشمن از این حرکت ما چقدر احساس خطر کرده و انعکاس کوچکترین رویدادهای این حرکت نشان از بغض و کینه آن ها از این کار ارزشمند است.

وی به آموزه‌های معنوی و حماسی راهیان نوراشاره کرد و افزود: راهیان نور دارالفنون و دانشگاهی است که تا هزاران سال می‌توان از آموزه‌های معنوی و حماسی آن بهره‌مند شد.

گفتنی است راهیان نور یک سفر تربیتی بوده که دانش‌آموزان در کلاس درس شهدا شرکت می‌کنند و از آنها درس ایثار و ولایت‌مداری می‌آموزند.

انتهای پیام/ب

 

اعزام 250 دانش آموزان کبودرآهنگی به مناطق عملیاتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.