سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشت زعفران و گیاهان دارویی الگوی مناسب کشاورزی سنقر

فرماندار سنقرو کلیایی کشت زعفران و گیاهان دارویی را از ظرفیت‌های خوب بخش کشاورزی این شهرستان به عنوان الگویی مناسب برای تغییر کشت دانست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،معصومی زاده فرماندار سنقرو کلیایی کشت زعفران و گیاهان دارویی را از ظرفیت‌های خوب بخش کشاورزی این شهرستان به عنوان الگویی مناسب برای تغییر کشت دانست و گفت: جهاد کشاورزی و دانشکده کشاورزی با حرکت به سمت و سوی توسعه کشت این محصولات و ارتقاء آن با استفاده از ظرفیت‌های علمی و ارائه اموزش به کشاورزان بومی و ایجاد صنایع تبدیلی و فراوری محصولات می‌توانند در جهت ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه ایفا کنند.

معصومی زاده از تدوین طرح توسعه شهرستان در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: در این طرح ظرفیت‌های شهرستان شناسایی شده و پوشش نقاط ضعف از اهداف این طرح می‌باشد.

وی آسیب شناسی حوزه کشاورزی در مراحل مختلف را توسط دانشجویان این دانشکده و ارائه راهکار‌های مناسب برای رفع آسیب‌ها را ضوری دانست.

معصومی زاده احداث دفتر توسعه منطقه‌ای کشاورزی در دانشگاه با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای برای کشاورزان و متقاضیان در جهاد کشاورزی و ارائه خدمات علمی و پژو هشی خبر داد.

انتهای پیام/ز

احداث دفتر توسعه منطقه‌ای کشاورزی در دانشگاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.