سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۳۶ طرح به مناسبت دهه فجر در گناباد

فرماندار گناباد گفت: ۱۳۶ طرح با هزینه ۵۷۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال همزمان با دهه فجر در گناباد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: این طرح‌ها در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، انتقال آب، بهداشتی و درمانی، آموزشی، عمرانی، حمل و نقل، راه سازی و زیربنایی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طرح راه آهن یونسی بجستان به گناباد به عنوان قطعه نخست خط آهن مشهد به زاهدان به طول ۴۸ کیلومتر با پیشرفت ۲۸ درصدی در حال اجراست و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای اجرای آن اختصاص یافت.

فرماندار گناباد گفت: امسال نیز ۳۷ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ابلاغ شده که ۱۷ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و با پیگیری‌های نماینده مردم گناباد و بجستان قرار است تا ۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

قربانی با اشاره به اختصاص ۶۵ میلیارد ریال برای تکمیل فرودگاه گناباد در سال جاری افزود: تکمیل و بهره برداری از حمل و نقل ریلی و فرودگاه نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی و جلوگیری از انزوای این شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های مردم نهاد رویکرد مهم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گناباد است و حضور گسترده در این مراسم به ویژه در سال جاری از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام//ح.ت
 

باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.