سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک شرکت در قزوین ظرف یک ماه آینده به چرخه تولید باز می‌گردد

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: بر اساس مصوبات نشست اقتصاد مقاومتی، یک شرکت تولیدی از اواخر بهمن ماه، فعالیتش را شروع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: شرکت رنگین طیف شیمی به دلیل اختلافات مدیریتی، حقوقی و مالیاتی به مدت دوسال تعطیل شده است که با پیگیری‌های انجام شده، مشکل مالیاتی و بحث انتقال سهام آن حل شد.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به مطالباتی که سهام داران این شرکت از یکدیگر دارند گفت:: قرار شد تا میزان خسارات و مطالبات کارشناسی شود اگر قبول طرفین واقع نشد یک هیئت سه نفره از کارشناسان این مشکل را حل کنند.

وی گفت:: سهامداران در این جلسه قول مساعد دادند که اواخر بهمن ماه این شرکت را راه اندازی کنند.

به گفته رییس کل دادگستری استان، با راه اندازی این شرکت ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده، ۸۰ کارگر مشغول به کار خواهند شد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: سهامداران این شرکت قول مساعد داده اند تا ظرف مدت یکسال یک واحد نمونه استانی شود.

همچنین در این جلسه شرکت شهرک‌های صنعتی بامعاونت قضایی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مرکز قزوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

رییس کل دادگستری استان گفت:: اختصاص شعب ویژه، افزایش ارتباط و تعاملات، اموزش به قضات و کمک به کارگران زندانی برای رهایی از ز. ندان از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به دو شرکت سیمگون و اطلاس دیبا افزود: قرار شد برای حل مشکل این دو شرکت نیز یک کمیته ۷ نفره تشکیل و پس از بررسی نتیجه ان به ستاد اقتصاد مقاومتی اعلام شود.

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین هم در این جلسه با بیان اینکه بیشتر مشکلات واحد‌های تولیدی، مدیریتی است، گفت: برگزاری این گونه جلسات رفع اختلاف چند شریک نیست بلکه مسئولان فقط برای راه اندازی واحد‌های تولیدی و بازگشت کارگران به کار گردهم می‌آیند.

انتهای پیام/ک

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در قزوین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.