معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قزوین گفت: پنج طرح عمرانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجتبی دایی دایی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به بهره برداری از ۵ طرح عمرانی راهسازی در دهه فجر گفت: این طرح‌ها شامل سه طرح راه روستایی، یک راه با مشخصات اصلی و احداث یک دهانه پل است.

دایی دایی افزود: راه‌های روستایی خروسک - پرکام به طول ۱.۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال و جاده سعیدآباد - ارداق از توایع شهرستان بویین زهرا به طول ۲ کیلومتر و با ۲ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح‌های مورد بهره برداری هستند.

به گفته وی، جاده روستایی هادی آباد - داغلان در شهرستان تاکستان به طول ۳.۵ کیلومتر و با یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار دیگر پروژه قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است.

دایی دایی در ادامه به پروژه روکش آسفالت جاده ضیاءآباد - آب ترش با مشخصات راه اصلی از توابع شهرستان تاکستان به طول ۱۲.۵ کیلومتر اشاره و یادآور شد: برای اجرای این پروژه نیز ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

این مسئول گفت: احداث یک دهانه پل در روستای قوشه قویی شهرستان آوج با یک میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر خواهد بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تاکید کرد: کلنگ پروژه‌های یاد شده همگی در سال جاری به زمین زده شده بود.

انتهای پیام/ک

بهره برداری از ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طرح راه سازی در دهه  فجر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.