سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش جهاد تبیینی در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: برنامه‌های چهل‌ سالگی انقلاب با عنوان جهاد تبیینی با حضور ۱۴ هزار برنامه و با ۵۳ عنوان در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: برنامه‌های چهل سالگی با عنوان «جهاد تبیینی» در استمرار قیام فاطمی با حضور ۱۴ هزار برنامه و با ۵۳ عنوان برنامه در  استان برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز دفاع از کیان جمهوری اسلامی برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب یک نوع جهاد تلقی می‌شود.

دشتکی ادامه داد: این ۱۴ هزار برنامه شامل همایش، جشن، گفتمان‌، برنامه‌های اجرایی در بخش مردمی و در حوزه مبلغان مراکز آموزشی و علمی برگزار می‌شود، قابل ذکر است برخی از این برنامه  آغاز شده و  در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد:اوج برنامه‌ها از ۵ بهمن آغاز شده و همایش «جهاد تبیین» متشکل از مبلغان، مسئولان کانون‌ها و سایر فعالان دینی و فرهنگی با پیش‌بینی حضور ۷ هزار نفر و با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری قائم مقام جامعه مدرسان و مادحین ملی نیز ۵ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

دشتکی خاطر نشان کرد:از آنجا که نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبانی توحیدی و چارچوب اعتقادات مردم ایران به‌وجود آمده و بدین جا رسیده است، یک تفاوت ماهوی و اساسی با سایر نظام‌های جهانی دارد.

وی ادامه داد: رویکرد انقلاب اسلامی رویکرد توحید، قرآن و عترت‌محور است و همه انسان‌ها ‌با هر نگاهی در نظام جمهوری اسلامی ایران مورد توجه هستند.

‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نگاه و رویکرد جدیدی را در جهان مدیریتی امروز به نمایش گذاشت، یادآور شد: این الگو و نگاه جدید در حوزه مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی منافع نظام‌های غیرتوحیدی و لیبرالی را مورد تهدید و هجمه قرار داد.

گفتنی است این همایش با هدف تبیین جایگاه انقلاب اسلامی با تلقی جهاد در این حوزه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری 14 هزار برنامه در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.