سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام سعی خودمان را انجام خواهیم داد که جایگاه فعلی را ارتقاء دهیم

سرپرست تیم هندبال هیأت نجف‌آباد گفت: تمام سعی خودمان را انجام خواهیم داد که جایگاه فعلی را ارتقاء دهیم، نمی‌گوییم که می‌خواهیم به صدر جدول برسیم اما دوست هم نداریم که در این جایگاه لیگ را تمام کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جهانگیر کلانتری  سرپرست تیم هندبال هیأت نجف‌آباد درباره  آخرین وضعیت تیم خود گفت: هم‌اکنون در رده هشتم جدول قرار داریم، چند بازیکن تیم نیز که دچار مصدومیت شده بودند بهبود یافته‌اند و به تیم اضافه شدند.

سرپرست تیم هندبال نجف‌آباد در خصوص وضعیت فعلی تیم هیأت نجف‌آباد در انتهای جدول افزود: جایگاه اصلی تیم نجف‌آباد این نیست، تیم ما از ابتدای لیگ بسیار خوب بود و تمام اهل هندبال می‌دانند که جایگاه ما این نبوده است، اکثر باخت‌های تیم ما با حداقل نتیجه و با تفاضل یک گل بوده است و جدای از این از داوری نیز بسیار ضرر کرده‌ایم.

وی ادامه: دلیل اینکه می‌گویم ما تیم خوبی را تشکیل داده‌ایم این است که در دو بازی که با تیم صدرنشین جدول برگزار کرده‌ایم صرفاً با یک یا دو گل کمتر شکست خورده‌ایم.

کلانتری درباره عملکرد تیم‌های داوری اذعان کرد: ما دلایل باخت تیم نجف‌آباد را صرفاً عملکرد داوری نمی‌دانیم، ما از داوری ضرر کرده‌ایم و در انتهای همان بازی از داور تشکر کردیم و از زمین خارج شدیم، اما مواردی نیز بوده است که خود فدراسیون نیز تأیید کرده که داوری مرتکب اشتباه شده است و نتیجه بازی به شکل دیگری رقم خورده.

سرپرست تیم هندبال نجف‌آباد در خصوص وضعیت مالی تیم هیأت هندبال نجف‌آباد گفت: هیأت‌ها با توجه به مسائل مالی و بودجه‌های که در اختیار دارند اصلا نمی‌توانند تیم‌داری کنند اما هیأت نجف‌آباد دست به این کار زده است که کمکی به هندبال کشور کند، ابتدا به ما گفتند شما تیم تشکیل دهید ما کمک خواهیم کرد اما تا این لحظه یک ریال میز دریافتی نداشته‌ایم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص اینکه بودجه این تیم از چه طریقی تأمین می‌شود گفت: تا این لحظه که از جیب خودمان خرج کرده‌ایم.

کلانتری در خصوص آینده این تیم با بیان اینکه جایگاه فعلی اصلا عادلانه نیست گفت: تمام سعی خودمان را انجام خواهیم داد که جایگاه فعلی را ارتقاء دهیم، نمی‌گوییم که می‌خواهیم به صدر جدول برسیم اما دوست هم نداریم که در این جایگاه لیگ را تمام کنیم؛ امیدوارم در پایان فصل در یکی از رده‌های میان جدول قرار بگیریم.

 

انتهای پیام/م

 

اوضاع مالی تیم مساعد نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.