سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: تمام بازیکنان تأسیسات از نظر مهارت‌های پایه در سطح بالایی به سر می‌برند و انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم قینانی  سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان اظهار کرد: تمام بازی‌های دور برگشت برای ما حکم فینال دارد و برای به‌دست آوردن جایگاه سوم، به پیروزی هر سه بازی پیش‌رو نیاز داریم.

قینانی با بیان اینکه پس از سه بُرد پشت‌سر هم، بازیکنانم از نظر روحی و روانی آمادگی بالایی دارند، ادامه داد: با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران انگیزه مضاعفی در تیم ایجاد شد. برای مقابله با تیم قدرتمند تأسیسات دریایی همه بازیکنانم را در اختیار دارم؛ نتیجه این بازی برای ما خیلی مهم است و فقط دنبال بُرد هستیم.

وی در مورد دیدار تیمش مقابل تأسیسات دریایی صدرنشین، گفت: در دور رفت، بازی را به دلیل برخی اشتباهاتمان به تأسیسات دریایی واگذار کردیم که امیدوارم در بازی امروز شاهد اشتباهات دور رفت نباشیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان تصریح کرد: تمام بازیکنان تأسیسات از نظر مهارت‌های پایه در سطح بالایی به سر می‌برند و انگیزه بالایی برای قهرمانی دارند؛ تأسیسات دریایی و تیم لارستان با اختلاف امتیاز بالایی که نسبت به تیم‌های دیگر در جدول دارند، حساب خود را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند؛ سپاهان، ذوب آهن و نفت و گاز گچساران هم برای رسیدن به مقام سومی می‌جنگند.

 

انتهای پیام/م

 

فقط برای بُرد وارد زمین می‌شویم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.