سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی تفاوتی وزارت ورزش و جوانان به انتخابات فدراسیون کشتی

مسئولان وزارت ورزش و جوانان با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال جاری اراده‌ای را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی ندارند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی اهالی ورزش ملی انتظار داشتند خیلی زود با برگزاری مجمع، رئیس جدید معرفی شود و وی نیز با برنامه ریزی مشخص تیم‌های ملی را مهیای حضور مقتدارانه در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ کند اتفاقی که نه تنها رخ نداد بلکه مسئولان وزارت ورزش اراده چندان راسخی نیز برای برگزاری مجمع انتخاباتی ندارند.

حساسیت‌های علاقه‌مندان به کشتی از یک سو و بلاتکلیفی در فدراسیون از سوی دیگر باعث شد حتی محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم‌های ملی چندین مرتبه در محافل مختلف از نگرانیشان نسبت به وضعیت موجود صحبت کنند و از متولیان برگزاری مجمع درخواست داشته باشند تا هر زودتر تکلیف رئیس جدید فدراسیون کشتی را مشخص کنند.

به هر صورت وزرات ورزش علی رغم همه نگرانی‌های گوش شکسته‌ها همچنان زمانی را برای برگزاری مجمع اعلام نکرده و با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال بعید است مجمعی هم برگزار شود. از طرفی نیز با توجه به برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردیبهشت سال ۹۸ به نظر می‌رسد این انتخابات شاید وقتی دیگر برگزار شود.

گفتنی است محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در حاشیه برگزاری جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک بار دیگر درباره انتخابات صحبت کرد و اظهار داشت: دو دوره در بازی‌های المپیک حضور داشتم و دقیقاً هم در آستانه المپیک ۲۰۱۲ و هم ۲۰۱۶ تغییرات صورت گرفت که به اعتقاد من کاملاً اشتباه بود. هر گونه تغییراتی باید بعد از المپیک‌ها صورت گیرد تا برنامه ریزی‌ها به درستی صورت گیرد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو روز‌های ۱۳ تا ۱۹ مردادماه سال ۱۳۹۹ در ۶ وزن آزاد، ۶ وزن فرنگی و ۶ وزن زنان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

محمدی: وزیر ورزش نگاه مثبتی به کشتی دارد/ بنا: با فوتبال مشکلی ندارم، به دنبال عدالت هستیم

دوره گردی قهرمان سابق المپیک برای جمع آوری رای جنجالی شد


انتهای پیام/

برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی همچنان در هاله ای از ابهام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.