سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۹ ماهه نخست امسال؛

تخفیف هزینه ۴ هزار و ۱۷۷ فقره انشعاب به مددجویان فارس

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: ۴ هزار و ۱۷۷ خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس از مزایای تخفیف هزینه انشعابات بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال ۴ هزار و ۱۷۷ فقره تخفیف هزینه انشعابات به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است، گفت: از این تعداد، ۲ هزار و ۶۳۰ مورد خدمات به مددجویان ساکن در روستا و هزار و ۵۴۷ مورد به مددجویان ساکن در شهر ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه خانوار‌های تحت حمایت، علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی نیز بهره مند می‌شوند، افزود: در ۹ ماهه امسال ۱۴۹ گواهی پروانه ساختمانی شهری و ۲۲۰ گواهی پروانه ساختمانی روستایی برای مددجویان صادر شده است.

بذرافشان بابیان اینکه این خدمات در شش سرفصل به مددجویان ارائه می‌شود، افزود: انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی ازجمله مواردی است که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: در این مدت، هزار و ۱۸۶ فقره انشعاب برق، ۹۲۵ فقره انشعاب آب و ۱۲۵ فقره انشعاب فاضلاب و هزار و ۴۶۶ فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذارشده است.
انتهای پیام/م

بهره مندی خانوار‌های تحت حمایت از تخفیف هزینه انشعابات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.