مدیر عامل آبفا فارس گفت: طی ۱۱ ماه گذشته بیش از ۲۴ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب به متقاضیان واگذار شده که نسبت به مدت مشابه در پارسال رشد ۴۱ درصدی داشته است.

علی جان صادق پور مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس با بیان اینکه با توسعه شهر‌ها و روستاها، واگذاری انشعاب آب و فاضلاب افزایش می‌یابد، اظهار کرد: در ۱۱ ماه گذشته از امسال، بالغ بر ۲۱ هزار فقره انشعاب آب به متقاضیان جدید واگذار شده که از این تعداد ۶ هزار و ۶۰۰ فقره در روستا‌ها و ۱۴ هزار و ۴۰۰ فقره نیز در شهر‌های استان بوده است.

او در خصوص رشد آمار واگذاری انشعاب آب به متقاضیان جدید نسبت به مدت مشابه در پارسال نیز گفت: این تعداد مجموعا نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ رشدی ۴۱ درصدی داشته است.

صادق پور افزود: در همین رابطه بالاترین واگذاری انشعاب آب در میان شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان مرودشت با یک هزار و ۴۵۱ فقره انشعاب و کمترین واگذاری نیز در شهرستان جویم با ۱۲۶ فقره واگذاری بوده است.

 مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: در بخش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب نیز تعداد انشعاب فاضلاب واگذار شده در ۱۱ ماه گذشته ۳ هزار و ۶ فقره بوده است که بالاترین واگذاری انشعاب در میان شهر‌های منتفع از خدمات فاضلاب مربوط به شهر آباده با یک هزار و ۲۷ فقره و کمترین واگذاری نیز در شهر داراب با ۲۰ فقره بوده است.

صادق پور اظهار کرد: ارائه این خدمات در مقایسه با ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۱ رشد ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

 در حال حاضر ۴ روستا و ۸ شهر استان از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب منتفع هستند؛ بر همین اساس پایین بودن سرانه بهره مندی شهر‌ها و روستا‌های استان از سامانه دفع بهداشتی فاضلاب، آمار واگذاری انشعاب فاضلاب در استان را معدود کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار