سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به امنیت و سلامت غذایی جامعه توجه شود

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار توجه ویژه دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی استان به دو مقوله امنیت و سلامت غذایی مردم شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: توجه به دو مقوله امنیت و سلامت غذایی مردم، باعث رشد و توسعه کشور و ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت می‌شود.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی نباید به اختلاف دستگاه‌ها گره بخورد، افزود: دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی وظیفه دارند تا با تعامل زمینه مناسب را برای اجرای هر چه بهتر برنامه جامع سلامت در استان فراهم کنند.

مردانی ضمن قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی و عوامل تهیه برنامه جامع سلامت استان اضافه کرد: مسئولیت پذیری در قبال اجرای این برنامه از تدوین آن مهم‌تر است.

گفتنی است: در این نشست، ضمن رونمایی از سند برنامه جامع سلامت چهارمحال و بختیاری، درخصوص اهمیت تولید محصولات کشاورزی سالم، ممنوعیت فعالیت افراد و گروه‌های طب سنتی غیر مجاز و بدون پروانه، زنده گیری سگ‌های ولگرد و چاره جویی نسبت به رفع مشکل آلودگی آب سرخون بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ن

نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.