سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشان میزبان المپیاد ورزشی دانشگاه های فنی و حرفه‌ای کشور

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای رجایی کاشان گفت : دهمین دوره المپیاد ملی ورزشی اساتید و کارمندان دانشگاه های فنی و حرفه ای به میزبانی کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد اشرفی رئیس دانشکده فنی و حرفه ای رجایی کاشان  در نشست خبری با خبرنگاران گفت : این المپیاد به عنوان یکی از گسترده ترین اجتماع مجموعه دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور با شرکت  ۱۲۰۰ نفر در این دوره از دوم تا هشتم بهمن ماه در دو بخش خواهران و برادران در رشته های تنیس، فوتسال و والیبال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از المپیاد دارای ۱۳ کارگروه برگزاری است ، گفت :کمیته های اسکان، تغذیه، فنی و پشتیبانی، فرهنگی ، روابط عمومی، حراست  از جمله کارگروه هایی است که برای دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان ، ۷۰۰ نفر از برادران شرکت کننده در المپیاد در خوابگاه های دانشکده شهید رجایی اسکان داده می شوند و خواهران شرکت کننده نیز در دو هتل شهرستان کاشان اسکان داده می شوند که برای تردد ورزشکاران با سازمان اتوبوسرانی شهرداری کاشان هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

اشرفی ، حضور  ۳۱ تیم فوتسال و ۲۳ تیم والیبال در دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای را یادآور شد و افزود : در رشته تنیس و در بخش آقایان ۱۰۰ شرکت کننده حضور دارند.

وی اظهارداشت: بانوان نیز با ۲۱ تیم در سالن هفتم مهر و ۷۰ نفر در رشته تنیس روی میز در سالن اندیشه به رقابت می پردازند.

 رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان ،  با اشاره به اینکه شرکت ورزشکاران کاشان در این المپیاد در ۲ رشته  رشته تنیس روی میز و فوتسال است گفت: کاشان در دو دوره قبل در رشته فوتسال قهرمان کشوری شده است.

به گفته اشرفی ، مسابقات المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای از سال ۸۱ در تبریز آغاز و در سال های آینده در کرمان، مشهد و همدان میزبان بودند و پس از آن زنجان، کاشان و اردکان و یزد میزبان مسابقات بودند.

وی با بیان اینکه هر استانی می تواند ۲۵ نفر آقا و ۱۵ نفر خانم به مسابقات اعزام کنند ، گفت : هر تیم آقایان سه نفر زیر ۳۵ سال و هفت نفر بالای ۳۵ سال نیز در این مسابقات شرکت می کنند و در امور داوری نیز سعی شده است از حداکثرظرفیت شهری استفاده کنیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان،  با بیان اینکه در کل کشور ۱۷۳ دانشکده فنی و حرفه ای داریم، افزود : انتقال تجارب از دیگر مزایای برگزاری این المپیاد ورزشی در کاشان است.

اشرفی معرفی کاشان و مفاخر این شهر را یکی از برکات دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای دانست و گفت : معرفی کاشان به شرکت کنندگان در این المپیاد در قالب تورهای گردشگری  بویژه تور مذهبی به  مشهد اردهال درنظرگرفته شده است.

به گفته وی ، این المپیاد با شعار سلامتی و نشاط، بهره‌وری توسعه با ورزش دانشگاهی برگزار می شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان ، برگزاری این المپیاد را موجب همگرایی در بین کارمندان و اساتید و باعث تقویت روحیه تعاون و همکاری در بین تمامی آنها دانست و گفت : معرفی کاشان نیز یکی از برکات برگزاری المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در کاشان است.

حسنی مقدم مسئول کارگروه فرهنگی دهمین دوره المپیاد ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز در پایان این نشست با تاکید بر عجین شدن گردشگری ورزشی با گردشگری مذهبی با برگزاری تورهای گردشگری به اماکن تاریخی و مذهبی کاشان برای ورزشکاران گفت : برگزاری این مسابقات علاوه بر رقابت ورزشی بر پایه اخلاق مداری است.

وی با اشاره به برگزاری تور زیارتی مشهد اردهال،  شرکت در نماز جمعه ، برگزاری نماز جماعت و دعای ندبه و جشن انقلاب با حضور هنرمندان کاشان از جمله برنامه‌ ریزی های کارگروه فرهنگی المپیاد برای شرکت کنندگان است.

انتهای پیام/م

المپیاد ملی ورزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در کاشان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.