سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شب سرد استان کرمانشاه/۱۳ شهر زیر صفر درجه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت:شب گذشته دمای هوای ۱۳ شهرستان استان به زیر صفر رسید و کنگاور با ۱۷ در جه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهر استان بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ایرج محمودی کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه  گفت: پس از کنگاور، دمای هوا در کنگاور به ۱۷ در جه زیر صفر رسیدشهرستان سنقر و کلیایی با ۱۲-، کوزران و سرآرود با ۱۰-، گواور، اسلام آباد غرب و کرمانشاه با ۹- و حمیل، گهواره و هرسین با ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان بودند.

وی افزود: با خروج سامانه بارشی اخیر از جو منطقه، تا روز دوشنبه هفته جاری جوی پایدار همراه با سرمای هوا و یخبندان (بویژه در طول شب و اوایل روز) در سطح منطقه حاکم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: تشکیل مه صبحگاهی به خصوص در مناطق کوهستانی، نواحی مرطوب و حواشی رودخانه‌ها و افزایش آلاینده‌های شهری به ویژه در اوایل روز از دیگر پیامد‌های این شرایط است.

محمودی گفت: در روز سه شنبه عبور موجی ضعیف از جو منطقه، علاوه بر افزایش ابر و افزایش نسبی دمای شبانه، ممکن است موجب رگبار خفیف برف در برخی نقاط بویژه منطقه اورامانات شود.

از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ز

سرمای هوا و یخبندان تا روز دوشنبه هفته جاری

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.