رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت : تمام راه‌های اصلی و فرعی شهرستان کاملا باز هستند و تردد روان در آن‌ها برقرار است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ابراهیم شهریاری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پاوه گفت : با فعال شدن سامانه بارشی اخیر شاهد بازش نزولات آسمانی بخصوص برف در سطح شهرستان پاوه بودیم.

وی گفت : میزان بارش‌ها در سطح شهر پاوه ۱۵ سانتیمتر، در گردنه «سریاس» ۳۰ سانتیمتر و در گردنه مرتفع «ملندو» در محور «نودشه» به «سروآباد» نزدیک به یک متر بود که آمار تجمیعی شهرستان به عدد کم سابقه ۷۹۰ میلیمتر بارش رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پاوه با اشاره به برف روبی راه‌های ۲۴ روستای شهرستان پاوه افزود: ۳۸۰ کیلومتر جاده برف روبی و بیش از ۲۸۵ تن نمک و شن برای جلوگیری از یخ زدن و لغزنده شدن جاده‌های شهرستان پاوه مصرف شد.

شهریاری با بیان اینکه ۴ اکیپ با ۲۵ دستگاه و ۴۰ نفر نیروی انسانی در محور‌ها و جاده‌های شهرستان فعالیت شبانه روزی دارند، گفت: به همت راهداران پرتلاش به بیش از ۷۴ مورد از خودرو‌ها و شهروندان گرفتار در برف و یخبندان در محور‌های شهرستان امداد رسانی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

بازش نزولات آسمانی بخصوص برف در سطح شهرستان پاوه

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.