سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

استانی شدن انتخابات مجلس به نفع کشور است/ منتظر رسمی شدن بازار مرزی سیرانبند هستیم/ وعده رئیس جمهور برای رساندن راه‌آهن به کردستان تا سال ۹۹

استاندار کردستان گفت: ما امیدواریم با وعده‌هایی که رئیس جمهور مبنی بر اینکه در سال ۹۹ راه آهن را به کردستان عملیاتی کند تا عقب‌ماندگی‌های استان را جبران کنیم.


بهمن مرادنیا استاندار کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره توسعه بازارچه‌های مرزی و مناطق آزاد گفت: در حال حاضر دو بحث را درباره بازارچه‌های مرزی دنبال خواهیم کرد که یکی بحث رسمی کردن بازار مرز سیرانبند و دیگری ورود برخی اقلام از بازارچه‌های آزاد است. ما منتظر هستیم که این هفته دولت مصوبه ورود اقلام به بازارچه‌های آزاد را ابلاغ کند.

 مرادنیا درباره استانی شدن انتخابات مجلس گفت: قطعا اگر این طرح  اجرا شود، به نفع کشور و استان‌ها خواهد بود. به دلیل آن‌که مسائل سطحی و جزئی در استان‌ها تبدیل به مسائل کلان خواهند شد.

استاندار کردستان درباره کمبود‌های استان و میزان بودجه تخصیص داده شده در سال ۹۸ به این استان، گفت: استان کردستان در بحث زیرساخت‌ها، آب و تامین پروژه‌های آبی و ساخت راه آهن و راه‌ با مشکلات جدی مواجه است؛  امیدواریم با وعده‌هایی که رئیس جمهور در خصوص حل مشکلات استان داده‌اند؛ تا سال ۹۹  راه‌آهن  کردستان  عملیاتی شود  تا عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم، البته  برای تامین اعتبار لازم برای اجرایی شدن پروژه‌های آب و راه آهن در استان کردستان، به حمایت دولت  نیاز جدی داریم.

وی درباره جلسه چند روز پیش استاندار‌ها با رئیس جمهور افزود: در آن جلسه مباحث کلی مطرح شد که خاص استان‌ها نبود، اما رئیس جمهور به استانداران برای مطرح کردن مباحث و مشکلات استان خود، قول وقت دیگری را دادند.

استاندار کردستان درباره ویژه‌ برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در این استان گفت: با توجه به اینکه دولت‌های استکباری به دنبال ایجاد بحران در کشورمان هستند، ان‌شالله سعی خواهیم کرد که با جدیت تمام برنامه‌های متنوع خود را برای مقابله با این بحران‌ها در چهلمین سالگرد انقلاب اجرا کنیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.