سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث نخستین گود کشتی در بجنورد

شهردار بجنورد از احداث نخستین گود کشتی با چوخه درمحل پارک ۹۴ هکتاری دوبرار بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روح الله براتیان شهردار بجنورد با بیان این که احداث نخستین گود کشتی با چوخه در محل پارک ۹۴ هکتاری دوبرار بجنورد در حال احداث است ، گفت: با بهره برداری از این گود در بجنورد ، مرکز استان خراسان شمالی صاحب نخستین گود کشتی با چوخه می‌شود.

وی افزود: قطر این گود ۵۰ متر است و دو هزار متر مربع مساحت دارد.

براتیان گفت: این مجموعه گنجایش چهار هزار نفر را دارد که پارکینگی با همین ظرفیت نیز برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وجود گود کشتی با چوخه در شهرستان اسفراین و همچنین روستای کوه کمر شهرستان بجنورد بیان کرد: بجنورد به عنوان مرکز استان گود کشتی با چوخه ندارد و مردم و ورزشکاران برای تماشا و یا مسابقه باید به دیگر نقاط استان سفر می‌کرند، اما از نوروز سال ۹۸ دیگری نیازی به طی مسافت نسبتا طولانی برای تماشای مسابقات کشتی با چوخه نیست.

شهردار بجنورد افزود: در اطراف این پارک علاوه بر این گود ، زمین‌های ورزشی والیبال ، فوتبال خاکی و بسکتبال نیز درحال ساخت است.
وی گفت: ساخت این مجموعه ورزشی پیشرفتی ۸۰ درصدی دارد و کل مجموعه ورزشی پارک دوبرار از بهار سال ۹۸ قابل بهره برداری است.

گفتنی است: فاز نخست پارک دوبرار هنوز به بهره برداری کامل نرسیده و دلیل آن بخش‌های متنوع و جذابی است که بدان اضافه شده است و علی رغم فصل سرما اصولا اقدامات عمرانی سرعت کافی را ندارد.

انتهای پیام / ب

احداث مجموعه ورزشی در پارک دوبرار بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.