سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲۱۵ نفر با بیش از ۲۶ میلیارد کالای قاچاق در آستارا

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۲۱۵ نفر و کشف بیش از ۲۶ میلیارد کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۶ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

وی افزود: بیشتر کالا‌های قاچاق کشف شده پوشاک، برخی خوراکی‌ها، سیگار و لوازم خانگی بوده و در این راستا ۲۱۵ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: ماموران انتظامی آستارا ۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قبیل ۳۶ کیلو تریاک، ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش، ۵۰۰ گرم هروئین و ۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر را در ۹ ماه گذشته کشف کرده‌اند.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۶ نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و ۵۴۵ معتاد دستگیر شدند، بیان کرد: چند باند قاچاق موادمخدر نیز در این راستا متلاشی و به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۹۵۲ دستگاه خودرو و ۸۷۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش در این مدت توقیف شده است، به کشف ۲۷۲ فقره سرقت و دستگیری ۱۴۴ سارق و معرفی آن‌ها به مقام قضائی اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی ۸۷ واحد صنفی متخلف را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا به برگزاری ۲۰ مرحله کارگاه آموزشی توسط کارشناسان پلیس برای تنویر افکار عمومی و پیشگیری از جرم تاکید و تصریح کرد: بیش از ۳ هزار و ۱۲۰ نفر در ۹ ماه گذشته، به صورت چهره به چهره در جامعه هدف، تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ع

شناسایی و کشف کالای قاچاق در آستارا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.