سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

باور‌های دینی در جامعه تقویت شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، بر لزوم تقویت باور‌های دینی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ در نشست دبیران اقامه نماز و رابطان نماز جمعه ادارات استان، با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اقامه نماز را از وظایف و برکات حکومت اسلامی بیان کرد.

وی گفت: توسعه فرهنگ و معارف الهی و اسلامی از مهم‎ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است اما بایستی به موازات این توسعه، باور‌های دینی هم در جامعه تقویت شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: توجه به نماز و فرایض دینی از افتخارات میهن و نظام اسلامی است و ملت ایران بر اساس اعتقاد قلبی، اهتمام بالایی در این زمینه دارند.

وی به وظایف متولیان برگزاری و اقامه نماز هم اشاره کرد و افزود: نماز اول وقت باید مورد توجه همه افراد جامعه و همچنین مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی باشد.

مرتضوی، برخی مشکلات کنونی جامعه را ناشی از برخی بی توجهی‎ها و کم کاری‌ها در حوزه معارف و تکالیف الهی، از جمله فریضه نماز بیان کرد و گفت: توجه ویژه مدیران و کارکنان ادارات در جامعه اسلامی به این موارد اساسی، حائز اهمیت است.

چهارمین نشست دبیران اقامه نماز و رابطان نماز جمعه دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال جاری،  در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

ساماندهی و ارزیابی وضعیت اقامه نماز در ادارات و شیوه نامه اجرایی ابلاغی معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور پیرامون این موضوع، از مباحث این نشست بود.

انتهای پیام/خ

نشست رابطان اقامه نماز ادارات چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.