سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی عنوان کرد:

شروع عملیات اجرایی شبکه توزیع آب فاز توسعه ناحیه صنعتی رباط سنگ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب فاز توسعه ناحیه صنعتی رباط سنگ شروع شد که با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال و در مدت ۴ ماه به طول ۵ کیلومتر به انجام می رسد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در بازدید از ناحیه صنعتی رباط سنگ، گفت: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده که تأمین، تکمیل و انتقال این پروژه‌ها با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت، اجرا و تأمین آب همگام با آخرین استاندارد‌های روز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می‌شود، افزود: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به کمبود آب در استان، ادامه داد: اجرای طرح ساخت تصفیه‌خانه و دیگر راهکار‌های موثر برای مقابله با کم‌آبی در دست اقدام است و در راستای تداوم مطلوب خدمات آبرسانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام//ف. ش
 

ساخت تصفیه خانه در جهت مقابله با کم آبی

برچسب ها: شهرک صنعتی ، آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.