سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبرداد؛

اختصاص ۴۲ هزار میلیارد تومان بودجه به وزارتخانه آموزش و پرورش

کاتب گفت: شاهد افزایش ۲۶.۵ درصدی اعتبارات وزارت آموزش‌و پرورش در بودجه سال آینده خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در شورای آموزش‌وپرورش گرمسار گفت: سال گذشته برای نخستین بار در کشور سهم آموزش‌وپرورش از بودجه عمومی کشور به ۱۱ درصد افزایش یافت که این مبلغ معادل ۳۳ هزار میلیارد تومان بود.

وی بابیان اینکه افزایش اعتبارات وزارت آموزش‌وپرورش در لایحه بودجه سال ۹۸ به ۱۳ درصد رسید، تصریح کرد: ۴۲ هزار میلیارد تومان به بودجه این وزارت‌خانه اختصاص یافت که این امر می‌تواند تحولات خوبی را در نظام آموزش‌وپرورش کشور ایجاد کند.=

نماینده مردم گرمسار و آرادان از رشد ۲۶.۵ درصدی اعتبارات وزارت آموزش‌وپرورش در لایحه بودجه سال ۹۸ خبر داد و ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی نسبت به‌نظام آموزش‌وپرورش دیدگاه سرمایه‌ای و اجتماعی دارد و باید از این پتانسیل در راستای رشد و تربیت سرمایه‌های اجتماعی استفاده کرد.

وی دبابیان اینکه ۴۰ درصد از بیکاران کشور را فارغ‌التحصیلان تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: هدایت تحصیلی دانش آموزان از حفظ آموزی به مهارت‌آموزی در دستور کار قرار دارد.

عضو خانه ملت بابیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران هستند، ابراز داشت: بزرگ‌ترین نهاد تربیتی کشور آموزش‌وپرورش است که بیشترین نقش را در حفاظت از سرمایه‌های انسانی کشور دارد.

وی افزود: اندیشمندی، تخصص و مهارت معلمان نیز به‌عنوان شاخص‌های مهم در پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام / گ

بودجه آموزش‌وپرورش با ۲۶.۵ درصد رشد به ۴۲ هزار میلیارد تومان رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.