سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیر احداث دانشگاه فرهنگیان پسران در آران و بیدگل هستیم

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری‌هایی انجام شده تا بتوانیم دانشگاه فرهنگیان پسرانه در آران و بیدگل داشته باشیم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث خصوصی‌سازی آموزش و پرورش اظهار کرد: کاشان در بحث خرید خدمات در ایران رتبه اول را دارد یعنی 330 نفر معلم داریم که خرید خدمات شده‌اند و این نشان می‌دهد کاشان کمبود معلم دارد.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از موضوعات مهمی مطروحه در سفر وزیر آموزش و پرورش به کاشان، ظرفیت و سهمیه ویژه استخدام معلمان در دانشگاه فرهنگیان بود زیرا ما اول کشور در خرید خدمات هستیم و کمبود معلم داریم و این اصلا برای کاشان مناسب نیست.

وی با اشاره با وجود دانشگاه فرهنگیان دخترانه در کاشان افزود: اکنون دانشگاه فرهنگیان دخترانه در کاشان داریم و پیگیری‌هایی انجام شده تا بتوانیم مرکز پسران را در آران و بیدگل داشته باشیم و راه‌اندازی کنیم.

ساداتی‌نژاد بیان کرد: برای این امر مشکل فضا و مکان داشته‌ایم که یک سری تمهیداتی انجام داده‌ایم و مذاکراتی شده است که اگر بتوانند راه‌اندازی کنند برای ما یک قابلیت مهم دارد تلاش می‌کنیم ابتدا این مرکز را با آموزش ماده 28 شروع کنیم تا به تدریج بتوانیم به مرکز پسران دانشگاه فرهنگیان برسانیم.

 

انتهای پیام/م

 

احداث دانشگاه فرهنگیان پسران در آران و بیدگل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.