مدیر امورپردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: با توجه به رسالت مهم دانشگاه فرهنگیان ،ضروری است برای تربیت معلمانی با توانایی ومهارت بیشتر با سایر دانشگاه ها در زمینه تبادل علوم مختلف همکاری کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی مالک اشتر ،شهرام عروف زاد مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در دیدار با رئیس دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان با دو وظیفه بسیار مهم تامین نیروی آموزش و پرورش و برگزاری دوره های  آموزشی برای تقویت و پیشرفت معلمان در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه فرهنگیان  در زمینه آموزش و بکارگیری  فنون  نوین در تدریس از مهارت بالایی  برخوردارند  افزود : ماهیت دانشگاه فرهنگیان با آموزش و تربیت گره خورده است و علاوه بر آموزش، تربیت  و تعالی شخصیت دانشجویان  امروز که معلمان فردای جامعه هستند ،  بسیار اهمیت دارد.

رِییس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه  در سال های اخیر با توجه  به وضعیت اشتغال در جامعه رقابت بسیار نزدیکی  برای ورود به دانشگاه فرهنگیان به وجود آمده است و دانشجویان با  تراز بالای تحصیلی وارد دانشگاه  فرهنگیان می شوند  افزود :  تعامل و همکاری بیشتر با  دانشگاه ها و مراکز علمی استان از جمله دانشگاه صنعتی مالک اشتر بسیار ضروری است.

عروف زاد در خصوص تعامل با دانشگاه مالک اشتر بیان داشت:اگر بتوانیم  تعامل دو جانبه ای را  در جهت تعالی دانشجوهایی که در واقع معلمان فردای جامعه هستند ،داشته باشیم  حتما در خدمت به نظام و کشور موثر تر خواهیم بود؛ زیرا بازخورد دانشگاه فرهنگیان در تمام جامعه خود را نشان می دهد.

  همچنین در این دیدار ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر اصفهان  با اشاره به ارزش بالای دانشگاه فرهنگیان در جامعه  عنوان کرد:فعالیت دانشگاه فرهنگیان بسیار با ارزش است و رسالت آن یعنی  تعلیم و تربیت معلم تراز جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت می باشد.

حسین ثقفی فر تاکید کرد:با عنایت به شرایط کنونی آموزش و پرورش در کشور حرکت به سمت مهارت افزایی و دوری از تکلیف گرایی  امری ضروری است و معلمی می تواند مهارت ها را آموزش دهد که خود مهارت های گوناگونی را  در دوران تحصیل کسب کرده باشد.

وی افزود: دانشگاه صنعتی مالک اشتر  دارای ظرفیت های گوناگونی است  و دانشجویان همواره با رویکرد پژوهشی مشغول تحصیل اند  .

ثقفی فر تصریح کرد: بنا بر سهم اجتماعی خود حاضریم امکانات  و تجهیزات آزمایشگاهی را در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دهیم و با برگزاری دوره ها و کارگاه ها در زمینه های مختلف از جمله علوم کاربردی ، علوم پایه ، هوافضا،ریاضی و همچنین اعزام اساتید هیئت علمی ،  دانشگاه فرهنگیان  را در کسب مهارت ها یاری کنیم.

 

انتهای پیام/ س

تعامل علمی دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.