سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست ترامپ از مشاور سابق خود برای تهیه فهرست دشمنانش در کاخ سفید!

به تازگی فاش شده است که رئیس‌جمهور آمریکا از مشاور سابق خود درخواست کرده بود یک فهرست از دشمنان او در داخل کاخ سفید تهیه کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، «کلیف سیمز»، مشاور سابق کاخ سفید در کتاب جدید خود با نام «تیم افعی‌ها: ۵۰۰ روز فوق العاده‌ی من در کاخ سفید ترامپ» نوشت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۷ از او خواسته بود که یک فهرست از افراد کاخ سفید را که نمی‌تواند به آن‌ها اعتماد کند، جمع آوری کند.

وی در کتاب جدید خود که قرار است در تاریخ ۲۹ ژانویه منتشر شود نوشت: من در کاخ سفید به همراه رئیس جمهور آمریکا نشسته بودم و یک فهرست از دشمنان او تهیه می‌کردم. اما این دشمنان در داخل دولت او بودند.

سیمز در ادامه به اظهارات دونالد ترامپ اشاره و اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا به من گفت: اسامی آن‌ها را به من بده. می‌خواهم این افراد (دشمنان) از اینجا بیرون بروند. ما از همه‌ افراد خیانتکار خلاص خواهیم شد.

وی در کتاب خود نوشته است: رئیس جمهور اسامی این اعضای کاخ سفید را یکی پس از دیگری می‌خواند و از من می‌خواست درباره وفاداری آن‌ها قضاوت کنم و من نمی‌دانستم چگونه این کار را انجام دهم. در نهایت دونالد ترامپ اسامی تعدادی از مقامات کاخ سفید را روی کاغذ نوشت که تعداد آن‌ها به ۱۵ نفر می‌رسید. از این میان ۱۰ نفر آن‌ها از کارکنانی بود که ترامپ معتقد بود نمی‌تواند به آن‌ها اعتماد کند. ۵ نفر دیگر هم افرادی بودند که به نظر او مورد اعتماد بودند.

دونالد ترامپ در ماه مه سال گذشته میلادی در توییتی نوشت: افشاکنندگان اخبار کاخ سفید خائن و ترسو هستند و ما آن‌ها را پیدا خواهیم کرد.

کلیف سیمز، مشاور سابق کمپین انتخاباتی ترامپ بود که در ژانویه سال گذشته میلادی به کارکنان کاخ سفید پیوست و در ماه مه (۴ ماه بعد) کاخ سفید را ترک کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.