سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بشار اسد بر ادامه همکاری میان روسیه و سوریه در مبارزه با تروریسم

رئیس‌جمهور سوریه در دیدار با هیئت اعزامی از روسیه، بر اهمیت ادامه همکاری میان دو طرف در زمینه مبارزه با تروریسم و موضوعات سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، روز گذشته با هیئتی از حزب روسیه یکپارچه به ریاست دیمیتری سابلین، عضو مجلس دوما، دیدار کرد.

در این دیدار روابط روسیه و سوریه و تلاش‌ها برای ادامه توسعه روابط در تمام زمینه‌ها بررسی شد. اسد در این دیدار بر اهمیت ادامه هماهنگی و همکاری میان دو طرف در تمام سطوح به خصوص در زمینه مبارزه با تروریسم و در چارچوب سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

او گفت: فشار‌ها و سیاست‌های برخی از کشور‌های غربی علیه روسیه به همراه هر پیروزی که در سوریه علیه تروریست‌ها حاصل می‌شود، بهترین گواه است که جنگ تروریستی علیه ملت سوریه، دیگر فقط محدود به سوریه نیست و از اینجا به اهمیت تقویت روابط روسیه و سوریه در این مرحله مهم تاریخ منطقه پی می‌بریم.

این هیئت روسی نیز بر اهمیت همکاری مشترک بین مسکو و دمشق برای مقابله با طرح‌های برخی کشور‌های غربی تاکید کرد که با هدف انجام می‌گیرد که با آن‌ها اختلاف نظر دارند و به همین دلیل این کشور‌های غربی در تلاش است که این کشور‌ها را تضعیف کرده و جوامع را از بین ببرد.

طرف روسی همچنین نسبت به سطح همکاری میان دو کشور ابراز خرسندی کرد و اعضای این هیئت به بررسی دیدگاه‌های خود درباره مرحله گذشته و اقداماتی که می‌توان در حال حاضر برای پیشرفت انجام داد، پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه ، بشار اسد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.