سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌ باران و برف از امشب در مازندران شدت می‌گیرد

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران از افزایش میزان بارش باران و برف در نقاط کوهستانی و ساحلی و جلگه‌ای در استان خبر داد.

بسطامی رئیس گروه پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه از صبح امروز بارندگی و وزش باد شدید در غربی‌ترین شهر استان رامسر آغاز شده است، گفت:بیشترین وزش باد  از صبح امروز در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای مازندران با سرعت ۷۶ کیلومتر بر ساعت در شهر‌های آمل و گلوگاه  گزارش شده است.

وی افزود: کمترین وزش باد نیز در ساری با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

بسطامی به مجموع بارش برف گزارش شده از شب گذشته تا ظهر امروز پنجشنبه ۲۷ دی توسط  مسولان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اشاره کرد و گفت: در جاده چالوس محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان بین ۱۰ تا ۲۵ سانتی متر، جاده هراز محدوده امام زاده هاشم هراز حدود ۲۰ سانتی متر بارش برف ثبت شد.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه از جمعه شب بارندگی قطع و بتدریج این سامانه از استان خارج می‌شود، افزود: شهروندان از مسافرت در این مدت در محور‌های کوهستانی خودداری و در صورت الزام زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی بهمراه داشته باشند.

انتهای پیام/آ 

هوای مازندران بارانی و برفی  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.