سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پوشش ۹۹ درصدی شبکه‌های صدا و سیما در همدان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها خواست، از ظرفیت رسانه ملی برای کمک به توسعه استان در ابعاد مختلف بهره گیری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در پنجمین نشست مجمع روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی استان همدان با تشریح دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در بعد فرهنگی و رسانه‌ای گفت : یکی از این این دستارود‌ها پوشش کامل فعالیت ۳۶ شبکه تلویزیونی و ۱۶ شبکه رادیوئی در استان است که تا ۹۹ درصد پوشش فنی آن در کل استان محقق شده است.
وی همچنین گفت : رسانه ملی پس از انقلاب با ایجاد شبکه‌های تخصصی برای همه قشر‌ها و نسل‌ها به تناسب نیاز و سلیقه آنان هم شبکه راه اندازی کرده و هم برنامه سازی کرده است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت : شبکه استانی همدان کامل در خدمت توسعه استان در همه بخش هاست و از مدیران روابط عمومی انتظار است خدمات ارائه شده به مردم، نظام و انقلاب را در همه بخش‌ها در قالبی هنرمندانه برای اطلاع افکار عمومی و مردم در اختیار این رسانه قرار دهند
دهقان نیری افزود : برای کمک به توسعه شهرستان‌ها به هر شهرستان یک ساعت برنامه تلویزیونی اختصاص داده شد است که همه ظرفیت‌های شهرستان‌ها دیده شده است.
ربانی مهر، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری همدان هم گفت : سند اطلاع رسانی استان تدوین و ابلاغ شده که در این سند محور همکاری‌های رسانه‌های خبری، تصویری، مکتوب و خبرگزاری‌ها با مجموعه دستگاه‌های اداری و اجرائی دیده شده است.
انتهای پیام/د.ا

پوشش گسترده صدا و سیما مرکز همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.