سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند

فرماندار دشت آزادگان گفت: ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس هزاریان، فرماندار دشت آزادگان در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: ساختار و تشکیلات شورایی فرآیند تصمیم گیری را تسهیل می کند.

وی حضور و تعامل همه جانبه را تحول آفرین قلمداد کرد و بیان داشت: سوق دادن جامعه به سوی مسیر ترقی و پیشرفت بدون هم اندیشی امکان پذیر نخواهد بود.

هزاریان تصریح کرد: رفع موانع و چالش های پیش روی آموزش و پرورش از کارکردهای اصلی و مهم شورای آموزش و پرورش است.

فرماندار دشت آزادگان لازمه دست یافتن به غنی ترین دستاوردها در این باره را مشارکت و تعامل سازنده تمام عناصر ذینفع دانست و اذعان داشت: تمام برنامه ریزی ها و اقدامات می بایست در جهت فراهم نمودن زمینه و بستری لازم برای بهره مندی از خرد جمعی  و استحصال نتایج مثمر ثمر صورت گیرد.

در ادامه این جلسه سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان از اصل مشارکت به عنوان ضرورتی برای رسیدن به توسعه همه جانبه نام برد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، لازمه ترقی و حرکت به سوی قله های افتخار در یک جامعه را مرهون وجود آموزش و پرورش مترقی و پویا دانست.

نعیمی در ادامه ضمن ارائه گزارش مفصلی از فعالیت های صورت گرفته مانند برگزاری کلاس های کنکور اظهار کرد: کلنگ زنی ۴ باب مدرسه، افتتاح ۳ باب مدرسه از محل اعتبارات نفت و کانون فرهنگی-تربیتی شهر ابوحمیظه و زمین چمن مصنوعی آموزشگاه ها در دهه فجر از جمله برنامه های این ایام هستند.

مدیر آموزش و پرورش دشت آزادگان در پایان برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری، مسابقات قران، جشنواره شهدای فرهنگی و پاسداشت باشکوه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اولویت های پیش روی آموزش و پرورش دشت ازادگان اعلام کرد.

انتهای پیام/گ

تسهیل تصمیم گیری ها با داشتن ساختار و تشکیلات شورایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.