سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«مرهم» عصرخاطره ای از نقش آفرینی مرهم گذاران دفاع مقدس

به مناسبت روز پرستار و با توجه به نقش و حضور پزشکان و پرستاران در سال‌های دفاع مقدس، برنامه عصر خاطره‌ی «مرهم» ساعت ۱۵ روز پنج شنبه ۲۷ در اصفهان برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان ، در این برنامه که به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان و همکاری بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان و با حضور جمعی از پزشکان حاضر در سال های دفاع مقدس برگزار می شود دکتر وثوق ، دکتررستگاری ، دکترصانعی و دکتر دانش نیا خاطراتی از نقش  و حضور پزشکان و پرستاران را در دفاع مقدس روایت می کنند.

تیم های پزشکی از جمله گروه هایی بودند که نقش موثری در خدمت رسانی درمانی و امداد به رزمندگان اسلام ایفا کرده اند و اهمیت این امر زمانی بیشتر می شود که پزشکان و پرستاران و امدادگران با تلاش و مهارت خود در زیر آتش دشمن به درمان رزمندگان مجروح می پرداختند و از جان خود می گذشتند تا مجروحان را از مرگ نجات دهند.

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان ضمن جمع آوری خاطرات رزمندگان دفاع مقدس درنظر دارد تا از تمامی اقشاری که در جنگ تحمیلی نقش داشته اند و به نوعی پشتیبان و حامی رزمندگان بوده اند نیز دعوت نماید تا در برنامه های عصر خاطره به بیان خاطرات خود بپردازند و نقش و جایگاه خود را در دفاع مقدس بیان کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری برنامه عصر خاطره ی «مرهم» به مناسبت روز پرستار در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.