نماینده نایین وخوروبیابانک گفت: پرستاران با صبر و حوصله در جهت درمان بیماران تلاش کنند چرا که رفتار آنها نقش مهمی در ارتقای سطح درمان شهرستان دارد .

عباسعلی پوربافرانی در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با اشاره به رسالت حضرت زینب (س) در واقعه کربلا به عنوان پیام رسان عرصه کربلا و پرستاری از اسرا گفت: پرستاران نقش کلیدی در ارائه خدمات درمانی شهرستان دارند چرا که با برخورد خوب همراه با صبر و حوصله می تواند در ارتقای بهداشت و درمان شهرستان قدم برداشت.

وی با بیان اینکه افراد هنگام ارجاع بیمار خود به بیمارستان انتظار دارند تمام پرسنل بیمارستان بویژه پرستاران رفتار مناسبی با آنان داشته باشند افزود: در حین کار خستگی هایی بر تن پرستاران باعث خلل در ارائه خدمات می گردد که نباید خستگی های ناشی از کار زیاد باعث رفتار نامناسب با بیماران شود.

نماینده نایین و خوروبیابانک ضن تشکر از زحمات پرستاران خاطرنشان نمود: پرستاران به عنوان حماسه آفرینان عرصه بهداشت و درمان بالاترین امتیاز در زمینه خدمات رسانی به مردم را داشته و بازوان پرتوان حوزه سلامت هستند.

پوربافرانی در ادامه یکی از مهمترین مسائل موجود در کشور را افزایش رانت ، فساد و سومدیریت دانست و گفت: وقتی این ها در جامعه نمود و ظهور پیدا می کند متاسفانه بیگانگان و دشمنان چشم طمع به نظام می دوزند، کشور ما از انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون با جنگ های مختلف روبه رو بوده که در جنگ اقتصادی وظیفه همه ماست تا با منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال وحمایت از کالای ایرانی بکوشیم چرا که اگر ما یک جنس خارجی را خریداری کنیم و کیفیت لازم را در ایران داشته باشد این باعث شلیک به خودمان است.

با حضور نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک ، فرماندار ، مدیریت بهداشت و درمان از زحمات و تلاش های ارزنده پرستاران این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از پرستاران نایین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.