سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ تن چوب بلوط قاچاق در نجف آباد توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از توقیف یک دستگاه خودروی حامل ۴ تن چوب بلوط قاچاق و دستگیری یک فرد متخلف توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب بلوط، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا ماموران حین گشت زنی‌های خود در سطح شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک و در بازرسی انجام شده مقدار ۴ تن چوب بلوط قاچاق را کشف و تحویل منابع طبیعی دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این رابطه یک فرد متخلف به جرم قاچاق چوب بلوط دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ خدادوست در پایان ضمن تاکید برسهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 
انتهای پیام/م
 

کشف چوب بلوط قاچاق در نجف آباد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.