سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور در لنده:

پیگیر اسکان به موقع روحانیون در مناطق روستایی هستیم

معاونت آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در بحث اسکان به موقع روحانیون در مناطق روستایی به صورت جد پیگیر هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  حجت الااسلام والمسلمین روح اله حریزاوی معاون سازمان تبلیغات اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان لنده با گرامیداشت آغاز چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دولت ترامپ در شیب تند سقوط قرار گرفته و با صبر و سعه صدر مردم ایران به زودی مشکلات تحریم مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به شعار " افتخاربه گذشته و امید به آینده " افزود: زمانی که به گذشته انقلاب اسلامی ایران نگاهی می‌کنیم، شاهد افتخارات بزرگ رهبر کبیر انقلاب و مردم مبارز همیشه در صحنه هستیم.

حریزاوی بیان کرد: مراکز پژوهش ملی وبین الملی گفته‌اند طراحی که رژیم پهلوی برای ایران اسلامی کرده بود ایران را منشاء فساد در خاورمیانه به نمایش گذاشت و روند نابودی انقلاب اسلامی درشیب تندی قرار گرفته بود.

وی ابراز کرد:رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و حضور مردم فرهنگی، آگاه و با بصریت باعث شد که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی بزرگ و برگ زرین در تاریخ دست پیدا کند.

حریزاوی با بیان اینکه مادر رهبر اندونزی زن مومنه‌ای بود، اما حجاب بر سر نداشت و به خاطر رهنمود‌های امام خمینی (ره) حجاب گذاشت، ابراز کرد: امام خمینی رهبری فرزانه و بابصیرت بود که به پشتوانه خداوند و مشارکت مردم ایران اسلامی و هم چنین هدایت گری، تنظیم گری، تسهیل گری و تصدی گری با مردم انقلاب اسلامی را از دست حکومت طاغوتی نجات داد.

وی با بیان اینکه برجام برای مردم از نظر معیشت فرجامی را به همراه نداشت و باید به آینده امیدوار باشند، اما بر چه اساس و مبنای مردم امیدوار باشند، ادامه داد: با توکل بر خدا و با حساب و کتاب اتاق فکر‌های آمریکای که اعلام کردند ترامپ در شیب تند سقوط قرار گرفته است با پشتیبانی مردم و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی مشکلات معیشتی مردم و تحریم‌ها به زودی برطرف می‌شود.

معاونت آموزش وپژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: در بحث اسکان به موقع روحانیون در مناطق روستایی به صورت جد پیگیرهستیم.

انتهای پیام/غ

انقلاب اسلامی افتخار بزرگ ملت ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.