سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره سرداران و ۷۰۰شهیدایل بهمئی در سراسر کشوربرگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه بهمئی گفت: یادواره سرداران و ۷۰۰شهید والا مقام ایل بهمئی در سراسر کشور، به میزبانی شهرستان بهمئی در نیمه دوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، پسنده فرمانده سپاه ناحیه بهمئی در نشست پشتیبانی برگزاری یادواره سرداران و شهدای این شهرستان گفت: رمز تداوم انقلاب، عزت، استقلال و امنیت بی نظیر در ایران اسلامی، حاصل ایثار و فداکاری شهدا، زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم خانواده‌های آنان است.

سردار رفیق دوست فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) استان خوزستان نیز اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس، تقویت هویت اعتقادی در نسل جوان، ترویج روحیه ایثار و فداکاری و جامعه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری از جمله اهداف برگزاری این یادواره به شمار می‌رود.
 

وی گفت :یادواره کشوری شهدای بهمئی یک کار بسیار سنگین است و باید همه ما بسیج شویم تا بتوانیم یک کار خوب و ماندگار انجام بدهیم و این یادواره فرصت خوبی است برای شناسایی رشادت‌های فرزندان ایل بهمیی که سهم به سزایی در جنگ تحمیلی داشتند.

رفیق دوست افزود: باید از طریق شبکه‌های استانی اطلاع رسانی دقیق و ویژه‌ای انجام بدهیم تا بتوانیم برنامه خوب و باشکوهی داشته باشیم.

وی گفت:: انتظار داریم شبکه استانی دنا به رسم و رسومات مناطق شهرستان بهمئی توجه بیشتری کند و مدیریت سیما در این زمینه رویکرد جدیدی داشته باشد.

فرماندار شهرستان بهمیی تصریح کرد: امنیت، اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مدیون خون و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هست.

انتهای پیام/غ

 یادواره شهدای ایل بهمئی در کشور

برچسب ها: شهدا ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.