سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای فارس خبر داد؛

یخ زدگی و بارش باران و برف در جاده‌های فارس/مسافران برای وضع جوی و اطلاعات جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به بارش برف و یخ زدگی در جاده‌های استان، گفت: توصیه می‌شود مردم از سفر‌های غیرضروری به ویژه در طول شب خودداری کنند.

علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی نیرو‌های راهداری در محور‌های برف‌گیر استان، گفت: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در جاده‌های سپیدان به یاسوج و سپیدان به اقلید انجام‌شده است.

وی افزود:  به علت بارش باران، محورهای مواصلاتی استان نیز لغزنده است.

سیاهپور با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در سطح جاده‌های استان بصورت عادی و روان در جریان است، تاکید کرد: شماره تماس‌های ۳۲۳۱۷۶۳۱ و ۳۲۳۱۸۴۶۷ و سامانه گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه‌های فارس هستند، اما توصیه می‌شود مردم از سفر‌های غیرضروری به ویژه در طول شب خودداری کنند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس، ۷۴ اکیپ فعال و ۳۵ گشت به همراه ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین در جاده‌های فارس به حالت آماده‌باش است.

سیاهپور توصیه کرد: کسانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان را دارند، حتما تجهیزات زمستانی شامل پتو، غذا و زنجیرچرخ را همراه داشته و از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو مطمئن باشند.
انتهای پیام/م

بارش برف در جاده های فارس

برچسب ها: حمل و نقل ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.