فرماندار شهرستان رستم گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، در رودخانه‌های فصلی این شهرستان پس از ۱۰ سال سیلاب جاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابوطالب حسینی فرماندار شهرستان رستم گفت: در پی بارندگی‌های اخیر، در رودخانه‌های فصلی این شهرستان پس از ۱۰ سال سیلاب جاری شد.

وی ادامه داد: رودخانه‌ها در بخش‌های مرکزی و سورنای شهرستان رستم واقع شده و خوشبختانه پس از حدود یک دهه دوباره سیلاب در آن جریان یافته است.

حسینی به آخرین وضعیت بارش باران در شهرستان رستم اشاره کرد و افزود: بر اساس آخرین آمار موجود تاکنون در سال زارعی جاری افزون بر ۴۰۰ میلی‌متر باران در شهرستان رستم باریده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش حدود ۳ برابری در بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۳ میلی‌متر باران در بخش سورنا باریده است، اضافه کرد: در شهر مصیری به عنوان مرکز شهرستان رستم این میزان ۱۴.۵ میلی‌متر بوده و همچنان نیز نزولات جوی ادامه دارد.

فرماندار شهرستان رستم افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط اداره کل هواشناسی، بارندگی در شهرستان رستم تا روز جمعه ادامه دارد که در این شاهد بارش برف در مناطق سردسیر رستم از جمله روستا‌های پشتکوه هستیم و در پی آن نیز دما ۵ تا ۶ درجه زیرصفر می‌رسد.

انتهای پیام/چ

جاری شدن سیلاب در رودخانه‌های فصلی رستم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.