سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

تلاش می‌کنم هیچ‌یک از اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی بی‌جواب نماند

ستاری گفت: با هدف اقتدار فناوری و علمی در این حوزه قدم برداریم و تمام تلاش من این است که هیچ کدام از اسناد مصوب بی جواب نماند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم تودیع و معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که امروز در حوزه هنری برگزار شد با بیان اینکه معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان زاییده شورای عالی انقلاب فرهنگی است گفت: اسنادی که در این دوره تصویب شد و پیشرفت دانشجویان در گیاهان دارویی و نانو ثمره استاد شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: تمام تلاش من این است که هیچ کدام از این اسناد بی جواب نماند.

وی با بیان اینکه استارت آپ ایران در منطقه اول است، گفت: تمام پیشرفت‌های ما و موفقیت‌هایی که در حوزه‌های علمی کسب کرده‌ایم و بازگشت تعداد قابل توجهی از دانشجویان به سبب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

ستاری درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این حوزه نقشی پر رنگ داریم و کار می‌کنیم و در آینده از نظرات عاملی استفاده خواهیم کرد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اتفاقات خوبی در آینده اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: با هدف اقتدار فناوری و علمی و داشتن صادرات موفق در این حوزه قدم برداریم.

انتهای پیام/

مراسم تودیع دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.