سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان پروژه زیرسازی معابر و هدایت آب های سطحی روستایی

بخشدار ماهیدشت از پایان پروژه زیر سازی و هدایت آب‌های سطحی روستایی با اعتبار ۷۰ میلیون تومان خبر داد.

حیدریان بخشدار ماهیدشت در گفتگو با  خبرنگار   گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  با اشاره به  اتمام کار پروژه شن ریزی روستای چقانرگس از محل اعتبارات  دهیاری گفت: شن ریزی وهدایت ابهای سطحی معابر عمومی روستای چغانرگس  به طول حدود ۱۰ هزار متر مربع واعتبار۷۰میلیون تومان ازمحل بودجه سال ۹۷دهیاری اختصاص یافته است.

وی  با توجه به اینکه در فصل بارش ها قرار داریم و تردد اهالی روستا  در گل و لای  مشکلاتی را برای آنان به وجود می آورد گفت:  شن ریزی معابر عمومی وخیابان های روستا با هدف  زیرسازی برای اسفالت  جاده و معابر صورت گرفته است .

وی افزود: با  انجام شن ریزی چهره مطلوبی  در  فضای روستا ترسیم و  عبور و مرورمردم نیز راحتتر خواهد بود چون قبلامعابر عموم  گل ولای بوده و  مردم بسختی  تردد می کردند.

حیدریان  گفت:جمعیت این روستا 700 نفر است و به دلیل اینکه جمعیت بالایی دارد به عنوان مرکز دهستان  محسوب می شود .

انتهای پیام/ز



اتمام شن ریزی پروژه  معابر روستای ماهیدشت

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عابدین خ
۲۳:۰۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
البته این آمار مال ۱۵ سال پیش است و امروزه جمعیت دهستان به بیش از هزار نفر می رسد .. هرچند طرح هادی اجرا میشود ولی دوباره برای گاز کشی همه را کنده کاری و خراب کرده اند باید اول کانال گاز و بقیه را میکشیدن بعد آسفالت شروع میشد نه تنها در اینجا چقانرگس بلکه در تمام جاهای دیگر این همه هزینه و زحمت براش میکشن و آسفالت میکنند بعد شرکت گاز راحت می آید همه آسفالتها و زیر ساختها را خراب و ویران میکند این دیکر چه کاری است زخمت نکشن و پول بیت المال را حرام نکنید وقتی قرار است دوباره خراب کنند و همش را چاله و گودال کنند.