سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری استان مرکزی:

پاکسازی۳۳۰۰ کیلومتر جاده از برف در مرکزی/ تردد در همه محورها جاری است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: طی شبانه روز اخیر بیش از سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی در استان مرکزی برفروبی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی زندی فرمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: از شامگاه یکشنبه(۲۳ دی ماه)، به علت بارش برف، عملیات اکیپ های راهداری استان مرکزی در محورهایی که بارش در آنها جریان داشته آغاز شده و در شبانه روز اخیر(دوشنبه) بیش از سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر از محورهای استان مرکزی توسط راهداری از برف پاکسازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: این عملیات ها عمدتا در جاده های چهار شهرستان اراک، شازند، تفرش و خمین صورت گرفته و طی آن برفروبی و پاکسازی محورها به همراه نمک پاشی توسط اکیپ های راهداری استان انجام شده است.

زندی فر بیان کرد: همچنین به منظور رفع لغزندگی محورهای استان و جلوگیری از بروز حوادث و تصادفات، طی مدت ذکرشده بیش از یک هزار و ۳۰۰ تن ماسه و نمک در جاده های استان مرکزی توسط عوامل راهداری پاشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان ساخت: این عملیات ها توسط بیش از ۵۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی و بیش از ۸۰ نیروی عملیاتی راهداری استان مرکزی انجام گرفته و با تداوم اجرای عملیات پاکسازی، تردد در تمام محورهای استان هم اکنون بدون مشکل جریان دارد.

انتهای پیام/ب

محورهای استان مرکزی برفروبی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.