فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: تمامی محور‌های مواصلاتی منتهی به تکاب در جنوب آذربایجان غربی به علت برف و کولاک شدید مسدود شده است و تردد در آن‌ها امشب امکان پذیر نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سروان بابک رضانژاد فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب گفت: محور‌های تکاب - شاهین دژ، تکاب - دندی و تکاب - دو راهی ایرانخواه از عصر امروز شاهد بارش برف و کولاک شدید بود و رانندگان باید از تردد در این محور‌ها خودداری کنند.

وی بیان کرد: کولاک شدید و مه غلیظ، دید افقی در جاده‌های تکاب - دندی در حوزه استحفاظی استان زنجان و محور تکاب - شاهین دژ در محدوده روستای باشبرات و گردنه مایین بلاغ را محدود و تردد در این محور‌ها را امشب غیرممکن ساخته است.

فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب ادامه داد: با توجه به مسدود بودن جاده در محور‌های ارتباطی تکاب، از تردد خودرو‌ها و وسایل نقلیه در این محور‌ها جلوگیری خواهد شد.

سروان رضانژاد افزود: مسافرانی که قصد عزیمت به شهر زنجان را دارند می‌توانند از محور تکاب - بیجار تردد کرده و تا اطلاع بعدی و مساعد شدن شرایط جوی از تردد در محور دندی منتهی به استان زنجان خودداری کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به هشدار‌های پلیس راه و خودداری از تردد در جاده‌های برفی و کولاکی، افزود: رانندگان بامداد فردا جمعه نیز پیش از تردد در جاده‌های اصلی و بین شهری تکاب با تماس با اداره راهداری و پلیس راه از وضعیت محور‌های ارتباطی اطلاع یابند و سپس نسبت به مسافرت و تردد در جاده‌ها اقدام کنند.

سروان رضا نژاد گفت: عصر امروز چند دستگاه خودرو سواری و باری در گردنه مایین بلاغ تکاب گرفتار کولاک شده بودند که با تلاش ماموران پلیس راه و امدادگران هلال احمر و راهداران به آنان امدادرسانی شد.

بارش برف از صبح امروزپنجشنبه تکاب را فراگرفته و جاده‌های این شهرستان در محاصره کولاک شدید است؛ راه دسترسی تکاب سخت گذر بوده و دارای گردنه‌ها و پیچ‌های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.

انتهای پیام / پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.