سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقره داغ کردن یک واحد مرغ فروشی متخلف

برای یک عرضه کننده متخلف مرغ در شهرستان بابل پرونده ۵۲۵ میلیون ریالی تشکیل شد.

حسین اصغرزاده معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این واحد که عامل توزیع مرغ ستاد تنظیم بازار بود مبادرت به گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه مرغ می‌کرد.

وی افزود: شناسایی این واحد متخلف با همکاری و تلاش نمایندگان جهاد کشاورزی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابل صورت گرفته است.

اصغرزاده با بیان اینکه بازرسان صنعت، معدن و تجارت مازندران در راستای نظارت همه جانبه بر اصناف ۱۷ واحد متخلف عرضه گوشت مرغ را دی ماه امسال شناسایی و به مراجع تعزیراتی معرفی کردند، افزود: برای این متخلفان پرونده ۱۷ میلیارد ریالی تشکیل  شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: بیش از ۱۰۰ تن گوشت مرغ گرم با قیمت مصوب ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان روزانه از طریق فروشگاه‌های بزرگ و واحد‌های صنفی مازندران توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این توزیع تا زمان ثبات قیمت‌ها ادامه خواهد داشت از مردم خواست هر گونه تخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عرضه خارج از شبکه توزیع را را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام/ک


جریمه یک واحد متخلف عرضه مرغ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.