سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم مهمترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب، گفت: مردم مهمترین پشتوانه و حامیان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب در عرصه‌های مختلف، گفت: در واقع اسلام و نهضت حسینی به عنوان ایدئولوژی و سر منشاء انقلاب اسلامی قرن، تأثیر بسزایی در شکل‌گیری مبارزات علیه رژیم سلطه و مبارزه با تجاوزگران خارجی داشته است.

وی با اشاره به این که مردم مهمترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌روند، افزود: خودباوری، خود اتکایی، شجاعت و شهامت مردم از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی بوده است.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ضعیف نشان دادن ثمرات انقلاب اسلامی است بر هوشیاری همگانی در مقابله با تبلیغات سوء دشمن تاکید کرد و گفت: مردم با حضور گسترده خود در همه عرصه‌ها وفاداری خود را به انقلاب و نظام ثابت کرده اند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان پیشرفت‌های بی نظیر کشور در عرصه‌های مختلف علمی و فن آوری بعد از پیروزی انقلاب، افزود: در عرصه‌های علوم پزشکی، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، علوم هسته ای، صنایع هواپیمایی و سد سازی جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بسیار خوبی در دنیا برخوردار شده است.

وی گفت: دشمنان نظام همواره در صدد ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان نظام هستند که در مقابله با این حربه دشمن، حفظ هوشیاری و پاسخگویی به مطالبات مردمی باید در صدر مهمترین دغدغه‌های مسئولان قرار گیرد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه در جریان انقلاب اسلامی، تفکر امام خمینی (ره) و پیروی مقام معظم رهبری از این تفکر، نقش موثری در پیشرفت‌های کشور داشته است، افزود: پایبندی به اصول اسلامی، خود اتکایی و خودباوری از مهمترین راه‌های توسعه کشور است.
وی گفت: توان نظامی، انتظامی، دفاعی و روحیه قوی نیرو‌های مسلح که امروز دشمن از آن رنج می‌برد از دیگر برکات انقلاب اسلامی است و در نیروی انتظامی کسب اعتماد مردمی و رسیدن به پلیس آرمانی در تراز انقلاب اسلامی یکی از افتخارات پلیس است.
انتهای پیام/آ

مهمترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی مردم هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.