سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس مطرح کرد؛

ساخت واحدهای جدید مسکن مهر از سال آینده/ مترو پردیس ۴ ساله ساخته می‌شود

هدایت گفت: برای مترو پردیس ۱۵۰۰ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۸ پیش‌بینی شده که بتوانیم طی ۴۸ ماه این پروژه را به اتمام برسانیم.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس در نشست خبری نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهر‌سازی و با‌زآفرینی شهری با بیان اینکه تعیین تکلیف پروژه‌های مهم جزو نخستین برنامه‌های شرکت عمران پردیس است، گفت: در لایحه بودجه سال ۹۸ اعتبارات خوبی برای واحد‌های مسکن مهر پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تحویل بخش عمده‌ای از واحد‌های پردیس در کنار تکمیل مترو و ساخت چندین مرکز محله با اعتباری بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.

هدایت تصریح کرد: در تبصره ۱۹ لایحه بودجه ۹۸ بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای مترو پردیس دیده شده است، بخش دیگری هم از منابع وزارت راه و شهرسازی پیش‌بینی شده که بتوانیم طی ۴۸ ماه این پروژه را به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس درباره تأمین کسری واحد‌های مسکن مهر در پردیس گفت: با همکاری بانک مسکن بخش عمده‌ای از اعتبارات و کسری منابع مالی واحد‌ها را پیگیری می‌کنیم.

هدایت درباره ظرفیت‌سازی جدید واحد‌های مسکن مهر در پردیس گفت: مطالبه متقاضیان به دلیل آنکه آورده خود را پرداخت کرده‌اند حق است و ما عملیات ساخت مسکن مهر در این شهر را سال آینده عملیاتی می‌کنیم.

وی افزود: امسال با همکاری شرکت عمران شهر‌های جدید به ظرفیت درونی شهر پردیس توجه داریم و از ظرفیت تمام اراضی در قالب مشارکت و تهاتر استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس، توضیح داد: برخورد با سازندگان متخلف از مهم‌ترین برنامه‌های شهر پردیس است و هشت پیمانکار به دادستانی معرفی شده و ما در فاز ۸ پردیس ۳ سازنده فعال را جایگزین سازندگان متخلفان کرده‌ایم.

هدایت درباره آغاز فعالیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در پروژه‌های زیرساختی مسکن مهر گفت: برای ساخت مترو و بخش‌هایی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای تکمیل پروژ‌ه‌های مسکن مهر از ظرفیت‌ قرارگاه خاتم‌الانبیا استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به امضای قرارداد یک‌هزار میلیارد تومانی برای آماده‌سازی پروژه‌ها  گفت: تأمین کسری واحد‌های مسکن مهر در حال پیگیری است که در آینده نزدیک بخش عمده‌ای از این کسری‌ها برطرف می‌شود و امیدواریم در این بخش بانک مسکن همکاری‌های لازم را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس، گفت: تحویل این واحد‌ها تا سال آینده امکان پذیر نیست به دلیل آنکه کلنگ زنی واحد‌های جدید تا پایان امسال به زمین زده می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.