سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مجهز‌ترین مرکز دندانپزشکی در شیراز

با حضور نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی، مجهز‌ترین مرکز دندانپزشکی و ایمپلنت در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر مجموعه دندانپزشکی جنیوس در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز که به پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا مجهز است بستر مناسبی برای ارائه خدمات درمانی به هم‌وطنان جنوب کشور و به گردشگران خارجی حوزه سلامت خواهد بود.

امیر عزمی افزود: راه‌اندازی این مرکز درمانی فرصت مناسبی برای تحقق توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه گردشگری سلامت و نیز معرفی استان فارس به‌ویژه کلان‌شهر شیراز به‌عنوان قطب درمان پزشکی است.

وی تصریح کرد: با افتتاح این کلینیک پیشرفته که به دستگاه‌های یونیت در بخش عمومی و بخش اطفال و جراحی است برای ۴۲ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

دبیر انجمن دندانپزشکی ایران شعبه فارس گفت: این کلینیک درمانی دارای بخش‌های تخصصی اطفال، جراحی فک و صورت، درمان ریشه تخصصی، ارتودنسی و درمان ناهنجاری‌های دهانی، ایمپلنت، پروتز و ترمیم و زیبایی است.

عزمی اظهار داشت: پروتز ۳ بعدی، دستگاه‌های میلینگ همراه با اکسینر داخل دهان برای فعالیت‌های پروتزی و ایمپلنت به‌صورت فوری و نیز دستگاه لیزر بافت سخت که قادر به برداشتن بافت‌های سخت استخوانی و اندامی است و نیز لیزر‌های بافت نرم برای درمان بیماری لثه‌ای از جمله تجهیزات این مرکز درمانی است.

وی اضافه کرد: دستگاه تشخیص پوسیدگی با لیزر، سفیدکننده دندان، بی حسی دیجیتال با کمترین درد در بین تزریق و دیگر تجهیزات مدرن دندانپزشکی در این مرکز مورد استفاده و درمان بیماران قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/م

راه اندازی مرکز دندانپزشکی در شیراز

برچسب ها: دندانپزشکی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.