سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت بحران خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی هشدار داد

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی به استان هشدار داد.

کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی اواخر امروز یکشنبه ۲۳ دی ۹۷ لغایت اواخر فردا دوشنبه ۲۴ دی ۹۷ تقویت ریزش‌های جوی را به صورت بارش‌های رگباری همراه با رعد وبرق بعضا همراه با تگرگ بویژه در ارتفاعات را شاهد هستیم.

وی افزود: با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی استان بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمالی، شمال شرق، شرقی پیش بینی می‌شود که سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و وزش باد قابل ملاحظه و تندباد لحظه‌ای و مواج بودن خلیج فارس و بارش برف در ارتفاعات در مدت مذکور را به دنبال دارد.

حاجی زاده با تاکید بر آماده‌باش کامل واحد‌های تابعه سطح استان، نسبت به اطلاع رسانی لازم و اتخاذ تمهیدات لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی بیان داشت: توصیه میشود شهروندان در این مدت هشدار‌ها را جدی گرفته و توصیه‌های ایمنی هنگام تردد در جاده‌ها به ویژه جاده‌های کوهستانی مانند همراه داشتن زنجیر چرخ، مه شکن وسایل گرمایشی را مد نظر قرار دهند.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان بر اطلاع رسانی به افراد ساکن در مناطق با احتمال سیلاب، صاعقه، تندباد و ریزش برف تاکید کرد و گفت: از هر گونه تردد، توقف، برپایی کمپ یا چادر، چرا و. تعلیف احشام در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، سواحل دریا، بند‌های خاکی، کانال‌ها، دره‌ها و مناطق پر خطر خودداری شود.

انتهای پیام/م

هشدار مدیریت بحران خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.